Prowadzisz piekarnię, zakład fryzjerski albo kosmetyczny? Zastanawiasz się, jak promować ten biznes? Na pewno lokalnie – to właśnie tam mieszkają Twoi klienci. Tylko jak to zrobić?
Doceń swoją witrynę – niech będzie ona estetyczna, pokazująca czym zajmuje się Twoja firma, jakie usługi oferuje. Niech Twój salon lub sklep będzie widoczny. Ułatwi to zarówno dotarcie do Ciebie nowym klientom, jak i tym, którzy znaleźli Cię za pośrednictwem internetu. Dodaj też swoją wizytówkę w Google i zaznacz swoją firmę na mapie w Google Maps.
Doceń też swoich obecnych klientów. Najpewniej są oni ludźmi, którzy mieszkają nieopodal. Obsługuj swoich klientów najlepiej jak potrafisz – poczta pantoflowa to nieoceniony marketing. Załóż też fanpage na Facebooku i Instagram. Udzielaj się na grupach facebookowych dotyczących Twojego miasta lub dzielnicy. Pokaż się swoim klientom w każdym możliwym miejscu. Pamiętaj też o tym, by mieć banery, może w innych miejscach w swojej dzielnicy. Promocja biznesu lokalnego nie jest trudna.