Bardzo szybko żyjemy, dodając sobie jednocześnie coraz większą liczbę obowiązków. Odbija się to na naszym czasie na odpoczynek, dla rodziny lub na jakości pracy. Jak zatem lepiej się zorganizować?
Przede wszystkim ustal sobie priorytety, które będą wyznaczały kierunek, w którym idziesz. Dzięki temu będziesz wiedzieć na czym skupić się w pierwszej kolejności. Kolejną metodą jest wyznaczanie sobie czasu na owe priorytety i przestrzeganie tego. Jeśli wyznaczysz sobie na zadanie godzinę to trzymaj się tego. Jeśli jednak nie, to będziesz musiał odjąć czas z innego zadania i wówczas cała piramida się posypie. Warto trzymać się ustaleń czasowych, ponieważ one też mobilizują do trzymania się ich ram.
W organizacji czasu pomoże Ci na pewno kalendarz papierowy lub online. Obecnie na rynku jest ogromny wybór tego typu rzeczy – zarówno w wersji elektronicznej, jak i tradycyjnej. Możesz wspomóc się też programami do zarządzania zadań, które świetnie wpływają na zwiększenie produktywności i organizację czasu.