Konkurencja na rynku jest bardzo duża. Co za tym idzie, musisz się czymś wyróżnić, by klienci chcieli do Ciebie wracać. Wiele mówi się o jakości obsługi klienta, która jest bardzo ważna, ale czy najważniejsza?
Klienci lubią być obsłużeni dobrze, jednak jeśli nazbyt się staramy, przyzwyczajamy klienta do przekraczania granic. Zachowuj standardy jakości obsługi klienta na jak najwyższym poziomie, jednak nie daj sobie wejść na głowę. Klient się do tego przyzwyczai i będzie coraz bardziej chciał przekraczać Twoje granice.
Podstawą tego, że klienci jest to, jaki towar dostają. Jeśli jest on bardzo dobrej jakości, to powrócą. Liczy się także marka tego produktu. Oczywiście jakoś obsługi klienta jest bardzo ważna, szczególnie w branżach, które wymagają utworzenia relacji z klientem bliższej, jednak nawet w takich momentach warto nie dać wejść sobie na głowę. Kwestia dotyczy dawania rabatów, rozpatrywania reklamacji czy przyjmowania zwrotów po czasie. Wielu klientów przyzwyczaja się do takiej praktyki, a potem chcą jej nadużywać.